Europaparlamentsvalet | Sverigedemokraterna i Burlöv

Europaparlamentsvalet

På söndagen den 25 Maj 2014 röstade vi svenskar in 20 personer till Europaparlamentets 571 ledamöter. Därav 2 Sverigedemokrater.

SD vill begränsa EU.s inflytande. Nej till deras diktatoriska överstatlighet och överförmyndarroll. Nej till deras valuta.

EU påtvingar Sverige ideligen nya lagar och förordningar som i flera fall är en försämring av vår nuvarande lagstiftning. All ny lagstiftning i Sveriges riksdag måste samordnas med och godkännas av EU. EU stiftar varje år 7000 nya lagar som vi svenskar måste rätta oss efter.

Det är rent ut sagt diktatur/sovjetfasoner.

Medlemskapet i EU kostar varje år lika mycket som det Svenska försvaret. Pengar som delvis kunde fördelas till dåliga och årligen minskande pensioner.

Om det får fortsätta så här så monterar vi ner Sverige som fri nation och suverän stat. EU lag går alltid före Svensk lag.

I PRAKTIKEN KAN VI STÄNGA – LÄGGA NER SVERIGES RIKSDAG OM 15 ÅR

Argumenten för EURON som valuta är inte ekonomiska utan politiska. EURON är skadlig för ekonomin och arbetslösheten men behövs för att bilda en kapitalistisk, totalitär monsterstat. Gamla nationer och demokratier kommer att rationaliseras bort

Livegenskapen avskaffades i Sverige på medeltiden. Den vill vi inte återinföra.

EU kommissionären Cecilia Malmström (fp) vill flyga ner till Norra Afrika och hämta hit ännu fler s.k. flyktingar och fortsätta ”bluffen” med de ensamkommande barnen. ”Ankarbarn”. De hinner knappt hit förrän deras familjer dyker upp och söker tillstånd som anhöriginvandrare.         Antagligen har hon (Cecilia Malmström) fått hjärnsläpp??

De senaste hårresande besluten om Kvotflyktingar (personer som plockas ut från flykting-läger runt om i världen) är att Sverige tar emot 1/3 av alla som skall till EU trots att vi Svenskar endast är 1/50 av befolkningen. Vi tar alltså emot 17 gånger mer kvotflyktingar än vad andra länder i EU gör. Sanslöst ! Sverige har i många år tagit emot mest i hela Europa.

Har Alliansen (m. fp. c. och kd. med miljöpartiets hjälp) också fått hjärnsläpp ??

Oavbrutet flyttas mer makt över till EU, bort från de enskilda medlemsstaterna, bort från medborgarna.

VI VILL BEVARA SVERIGE SOM EN SUVERÄN FRI NATION.

Ta Sverigedemokraternas valsedel !